موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

اس ام اس عاشقانه دلتنگی - اس ام اس مخصوص دل تنگی


مجموع از ام اس ام های دلتنگی برای آنهایی که دلتنگ اند...


دلتنگی بد نیست ، یادگاری است از آنانی که داریم و دورند . . .

***
من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .

بقیه در ادامه مطلب....



ساز گلهای دلم آهنگ توست ، حس نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟


***

اس ام اس اورژانسی : همین الان که داری مسیج می خونی ، خودت رو ماچ کن ، دلتنگت شدم!


***

یه نصیحت: مواظب خودت باش.
یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو.
یه آرزو: فراموشم نکن.
یه دروغ: دیگه دوستت ندارم.
یه حقیقت: دلم برات تنگ شد.

***

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است...


***

دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه
دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم . . . ؟

***

هر وقت دلم برات تنگ میشه میام پشت قلبت هی در میزنم ، پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده


***

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم اون بالا پشت ابرا ریز ریز گریه میکنم
پس هر وقت دیدی داره بارون میاد بدون دلم برات خیلی تنگ شده.

***

فکر کردی اس ام اس فرستادم
کارم پیشت لنگه ؟
یا دستم زیر سنگه ؟
فقط دلم برات تنگه!!!

***

بی تو نه کار دنیا لنگ میشه نه بین آسمون و زمین جنگ میشه ؛ نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه ؛ اما من خیلی دلم برات تنگ میشه...


***

اتل متل ستاره گلم دوسم نداره ، نه یک پیام نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ .


***

بادکنک دلتنگیم پر شده از هوای تو ، پیام ندی می ترکه خونش میفته پای تو !


***

من ساده و بی رنگم. من عاشق دلتنگم. صد بار بزن و قطع کن . من عاشق تک زنگم


***

من ساده و بی رنگم. من عاشق دلتنگم. صد بار بزن و قطع کن . من عاشق تک زنگم

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین دختر هرات دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://m00543.blogfa.com

سلام علی جون خوبی .... این اس ام اس ها خیلی خوب و جالب بودن مثل همیشه ..... ممنون که بهم سر می زنی ................. در مورد کامپیوتر هم بهت تبریک می گم ... به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد