موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

پیامک و اس ام اس عاشقانه






زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنون

غیر از تو ورود دیگران در قلبم / عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ممنوع  !


***

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین

قصه تلخ مرا ، سرسره ها میفهمند  . . .



.

.

هر چند که دور از عشق بازی هستیم / اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود / ثابت شده ما دو خط موازی هستیم . . .

.

.

.

با معرفت

خوشگل

خوش تیپ

خوش اخلاق …

چقدر از خودم تعریف کردم

یه کم تو از خودت بگو !

.

.

.

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم

و دائما جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر این بیت رد شدی اما

یک بار بلند نخوندی که “دوستت دارم” !

.

.

.

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم . . .

.

.

.

آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم می نوشتی

سواد نداشتم اما به دستان تو اعتماد داشتم

حالا سواد دارم اما دیگر به چشمانم هم اعتماد ندارم . . .

.

.

.

در دفتر دل یاد تو سرمشق من است / یادم نرود یاد تو تکلیف من است . . .

.

.

.

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .

.

.

.

پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست !

چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند . . .

.

.

.

دلیل تنهایی مان اینست ای دوست :

دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست . . .

.

.

.

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم . . .

.

.

.

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند

انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است برای رسیدن به تو  . . .

.

.

.

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .

.

.

.

تا دنیا دنیاست بمون کنارم / من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته /  اول دلی که عاشقه خنده هاته . . .

.

.

.

جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم . . .

.

.

.

 

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی . . .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدیعقوب دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.herataf.tk

سلام
وبلاگ خوبی دارید
اگر میخواستی تبادل لینک کنی
مرا به عنوان بزرگترین مرجع دانلود در هرات لینک کن و بعد خبرم کن تا لینکت کنم
www.herataf.tk

نازنین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://marhameeshgh.blogfa.com

اپم اگه دوست داشتی تشریف بیار

علی یاسر دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.ali-yaser8.blogsky.com

تشکر از خبرت.
خوب بود
تشکر .
قالب تو هم خـــوب است. اما دست دستک بزنش.
چون قالب دانلودی نیست.

علی یاسر جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.mazartafrih.com/

سلام دوست عزیز.
وبسایت مزار تفریح یک بار دیگر با سیستم کاملا جدید شروع به کار کرده است.
به بزرگترین وبسایت تفریحی در افغانستان عضو شوید و از مطالب جدید، مطالبی که در سایت نمیشود قرار داد( +18 ) با خبر شوید.

www.mazartafrih.com
بزرگترین سایت تفریحی در افغانستان

دغدغه های یک مامان چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://maman89.mihanblog.com/

سلام پسر گلم :
ببخش که ننه دیر به دیر بهت سر میزنه . اصلا فرصت نمیکنم بیام نت . تازه پول تلفن این ماه هم خیلی زیاد شده . خیلی دلم میخواد مرتب بهت سر بزنم اما نمیشه .به یادتم.
موفق باشی

نازنین دختر هرات چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://m00543.blogfa.com

……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* …………………….

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد