موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

آهنگ جدید تتلو و طعمه به نام تو به حرف من گوش کن


  آهنگ جدید تتلو و طعمه به "نام تو به حرف من گوش کن"




دانلود در ادامه مطلب.....


برای دانلود به روی لینک زیر کلیک کنید



Download

نظرات 6 + ارسال نظر
علی یاسر جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.ali-yaser.blogsky.com



وبلاگت کمی گرنگ شده..... دیر لود میکنه...
مقصد........

دخترشب جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://marhameeshgh.blogfa.com

اپم گلم بدو بیا
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[گل][گل][گل]
[قلب][قلب][قلب]
[بدرود]

نازنین دختر هرات سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام وبت دیر باز میکنه ؟ یه کاریش بکن

نازنین پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://marhameeshgh.blogfa.com

نمیدونم چرا دیشب واژه هام خیس شدند

مثل آسمونی که دیشب می بارید....

و باران

بر لبه ی پنجره ی احساسم نشست

و چشمانم را نوازش کرد

تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم...

آپم

نازنین دختر هرات چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگه ها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر

سلام دوست خوبم ...من همیشه به یاد تو هستم تو بهترین دوستمی....ازت میاخم زودی برا خودت یه وبلاگ دیگه درست کن تا هر روز به هم دیگه سر بزنیم اگه به کمک من نیاز داشتی من درخدمتمم علی یارت

venus یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام.مرسی از سایت خوبت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد