موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

آهنگ فوق العاده زیبای مرتضی پاشای به نام باید کاری کنی

 

آهنگ فوق العاده زیبای مرتضی پاشای به نام باید کاری کنی 

 

 

 

 

دانلود 

  

شعر آهنگ ............. 

 

دلم تنگه مثل ابرای تیره... 

تویه حسی مثل زندون اسیره

تو از احساس من چیزی نمیدونی 

که داری بی خودی منو میرنجونی  

یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش به در خوشک شد ولی عشقش نیومد 

یه امشب همسفر باش مثل من دربه در باش جای اون که به دنیا پشت پا زد

باید کاری کنی آروم بگیرم

باید یک لحظه دستاتو بگیرم 

باید برگردی امشب باز به این خوونه 

باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جزع دست تو همرای نداره 

بزار یادت بیارم چه جوری بی قرارم دل من غیر تو راهی نداره

من از تو یاد گرفتم تمام زندگی مو

حالا با کی بگم این قصه یه وابستگی موو 

رو دوش کی بزارم یه دنیا خستگی موو؟؟؟ 

باید کاری کنی تو  که باز مثل قدیما به هم خیره بشن چشمای خیسو اشکیه ماا 

همین شب که تنهام باید برگردی انیجا 

باید کاری کنی آروم بگیرممممممممممممممممممممممممم.....

 

این آهنگو حـتمآ دانلوووووووووووووووووووددد کنیییدددد...

نظرات 18 + ارسال نظر
kooshan پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

اسبید اینتر نتم مشکل داره حتی اگه کمنت سندام شوه اینترنت ایکسبلور میگه به خاطر امو مه مجبور میشم دو دفه ایی روان کنم اگه کدام وقت کمنتایم چند دفه ای رسید مطمئن باش که مه فکر کدم برت نرسیده دوباره روان کدم

KKOOSHAN جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

ده وب زبیر عکس وسطیش توووو نیستی؟

ن جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام مه ازطریق دیگه سایتا دانلود میکدم اما ازپیکو فایل تا حاله نکده بودم یاد نداشتم از تام کمک خواستم جواب ندادی اما خیرس دانلودش کدم

ن شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

چرا جوابمه ندادی ده وب زبیر عکس تووو اس یا کدام علی احمد دیگه

๑✿๑ko.......n๑✿๑ دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

๑✿๑سلام شرمنده اشتباه شد خو نوشته بود احمد علی مه فک کدم تووواستی ناراحت شدی๑✿๑
چرا نمییایی
حد اقل یک چیزی خو نوشته کو توووو ره به جان هر کی که دووووس داری قسمت میتوم فقط یک دفه دیگه بیاکه مطمن شو م قار نیستی

k.......n دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ

فک کنم اشتباه شده مه ره خیال یکی دیگه کدی نامم مه محمد اس .
اگه اقه شلیت گرفتم که بیایی فقط به خاطر ای اس که فک میکنم از مه ناراحت استی اگه نه چه مجبوریت دارم اقه گیر بتم .
داستان زندگیمام اگه گفتم او ده چت روم بود به یک نام دیگه میرفتم پیش دوستم

نازنین دختر هرات (ستایش ) سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://nazanin0093.blogfa.com

سلام علی خاله جون خیلی بی معرفتی بعد این همه مدت اومدی سر نمیزنی .... نکنه فراموشم کردی وب جدیدمو دیدی ؟

محمد دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

فدای چشمای مقبولت که اقه زود قار میشی
صحیح اس نیا ........
بیازو مام امتحنایما شروع شده اما قار بودن توووو نمیمانه درس بخوانم
جمعه یک شیرنی خوری رفته بودیم یکی یک کمی به تووو شباهت داشت تووو دفعتا به یادم آمدی نمیفامی قلبم چطو میلرزید

دیبا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://zanboreabi.blogfa.com

دستانم را

ازعقوبت پرنده ای پر می کنم

و درونم را،

از حسرت پروازی خالی.




عایشه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ق.ظ

سلام ........وقتی برت زنگ نزدم و چت نکدیم حتما فکر کدی کل گپایم دروغ اس ....حق داری ایی فکره کنی..
اما توام اگه ده شرایطی میبودی که هر روز فیس بوکت مبایلت چک میشد هیچ وقت همرای کسی دووستی کده نمیتانی تنها چیزی که تعقیب نمیشد امی وبم بووود
اما نمبرت پیشم اس هر وقت که وقته مساعد دیدم زنگ میزنم
وقتی اقه مشکلاتمه دیدم چند دفه نامدم که از یاد ببرمت
به خدا نشد
ارتباطمام همرایت سست گرفتم که برت عادت نکنم کاشکی مره درک کنی که چی میگم
اله خو مشکلاتمه فامیدی اگه کدام وقت زنگ زدم برت قار نباشی و کتم سرد نباش خواهش میکنم
اگه میشه کمنتمه تایید کو که مطمین شووم خواندیش

سلام مهم نیست....مه مشکلته درک کدوم و فامیدوم بسیار خوب....
از یادم نرفتی دلیلی هم که نتانستم کامتته تایید کنم چون بیکار نشده بودم که به وبم سر بزنم............در ضمن هر وقت که خاستی میتانی زنگ بزنی و ها مه همی چند وقت باد کابل میایم خاستی متانی ببنینم ............. به امید دیدار..خدافظ

عایشه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

چرا کمنتمه تایید نکدی مه خو گفتمت تاییدش کو که مام خیالم راحت شوه که خواندیش تو همیشه سر شام کمنتایته میخوانی
اما کتی ای بی تفاوتیت فکر میکنم ده قصم نیستی
هر کاری کنی دل به دل راه داره تا وقتی که دوستت دارم میفامم توووام داری
خو چی کنم راه ندارم کتت گپ بزنم
اگه گپایم برت مهم اس خو یکی از کمنتا ره تایید کو اگه ده قصم نیستی نکو که مام دیگه مزاحمت نشم

دیبا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://zanboreabi.blogfa.com

سلام
تشکر عزیزم تو هم همیشه موفق باشی

دیبا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ http://zanboreabi.blogfa.com

سلام عزیزم لاو یوووووووو توووووووووووووو
اهنگ ندیم هستش
راستی میتونم بپرسم از کجای افغانستانی؟؟
منم افغانم ولی در ایران میشینم

عایشه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام
دوستای نو تبریک
خوش بگذره
اما کارت صحیی نبود از یک طرف دلمه خوش میکنی میگی یکی دیگه ره ببینیم باز از طرف دیگه کتی دیگه دخترا چت میکنی .
نظرشانه تایید کدی مه او ره بخوانم و دیگه نبیاییوم .
خو میگفتی دیگه نبیا چرا ازار میتی

ma kho hamraye azo rabeta nadaron k ora bebenom.....faqat chat kadem oram yak bar hami...dorogham namegom baret o ayn da iran ast

مریمی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://http://www.dokhtareshaetoneafg.blogfa.com/ببهبه

سلام,خوبی?کامنت گذاشتم ارسال نشد(فک کنم)شایدم شده!!!
ماهم سری بزن,هموطن

diba دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ http://zanboreabi.blogfa.com

محمود شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

محححححححححححححححححححححححححححشششششرههههه
دوسش دارم خییییییییییلی
دستتون درد نکنهههه

مریم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ http://manotolove120.blogfa.com

راستی شنیدم ازدواج کردی خب اگه درسته مبارک باشه ولی حرفای اون موقع من راستی بودینی راس میگفتم ک ازتو.....خب بیخیال بم سربزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد