موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

اس ام اس شب

 

  

این هم چند اس ام اس زیبای شب  

*** 

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز
هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . .

 

*** 

شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود . 

 

بقیـــــــــه در ادامه مطلب حتمآ بخوانـــیـــــــد.......! 

 

   

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
 قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را . . . 

 

***   

دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . . 

 

***  

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی 

 

*** 

بیا با هم بشنیم کنج یه شب
بشینیم چند تا ستاره بشمریم
نشون شهر همیشه روشنو
به دلی که غم نداره بسپریم
اگه میخواییم واسه ی هم بمونیم
بیا تو عطر گلها لونه کنیم
بیا رو لبای غمگین وفا
صدای گریه رو وارونه کنیم  

 

*** 

انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند
و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی ! 

 

*** 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . . 

 

*** 

هنوز ریشه زاییده در بهار منی به باغ عشق گل سرخ اعتبار منی شب و غروب و کف و باد و موج می میرند تو ای کرانه آرام ماندگار منی 

 

*** 

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . 

 

*** 

شبی به دست من از شوق سیب دادی تو
نگو که چشم و دلم را فریب دادی تو
تو آشنای دل خسته ام نبودی  حیف
و درد را به دل این غریب دادی تو. 

 

*** 

عشق یعنی:
چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست...؛
و چون برف، ذوب شدن بر غم های دوست 

 

*** 

 

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست 

 

*** 

دیگران گر به وصال تو خوشند ، ما شب و روز به یک وعده ی دیدار تو خوشیم . 

 

*** 

در اوج یقین اگر چه تردیدی هست
در هر قفسی کلید امیدی هست
چشمک زدن ستاره در شب، یعنی
توی چمدان ماه خورشیدی هست
 

***  

نیمه شب صورتم را به خدا خواهم کرد
خواهش دیدار تو را خواهم کرد
تا جان دارم و درسینه نفس
به تو و عشق تو ای دوست وفا خواهم کرد 

 

***   

                                                          ** /-/ * *
                                                            * /-/ * *
                                                          * * /-/ * *
                             شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من. 

        

                                                           ***  

                                                          

تو مثل راز پاییزی و من رنگ زمستانم
چگونه دل اسیرت شد قسم به
شب نمی دانم
تو مثل مرز احساسی قشنگ و دور و نامعلوم
و من در حسرت دیدار چشمت رو به پایانم
بمان ام
شب کنار لحظه های بی قرار من
ببین با تو چه رویایی ست رنگ شوق چشمانم
شبی یک شاخه نیلوفر به دست آبیت دادم
هنوز از عطر دستانت پر از شوق است دستانم
تمام آرزوهایم زمانی سبز میگرددکه تو
یک
شب بگویی دوستم داری تو می دانم
غروب آخر شعرم پر از آرامش دریاست
و من ام
شب قسم خوردم تر ا هرگز نرنجانم
به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست
قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم
بدون تو
شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم  

 

                                                

نظرات 17 + ارسال نظر
ساسان م جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.
اگر نظرت مثبت بود، توی جشنواره وبلاگهای بانکی به من رای بده. سپاسگزارم.

نازنین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

شما بلد نیستس خبر کنی نه؟؟

عارفه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://yade-cheshmat-021.blogfa.com/

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا...[گل]

اساتم خیلی قشنگ بود

صدف شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://eshghbazi7811.blogfa.com

مرسی از آپ قشنگت...........

نازنین دختر هرات شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://m00543.blogfa.cm

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا .



سلام علی جون .... خوبی ... خییییییییییییلی خوب و قشنگ بود ..... میگم نکنه عاشق شدی ....
خوب اون دختر خوشبخت کیه ؟ منتظر اپ بعدیت هستم ....
موفق باشی ....

عسل شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.kharegool.blogfa.com

سلام
اپم بدو بیا.
راستی با چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

شاخه گل تنها شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://parandeh-ashegh.mihanblog.com

سلام
بله واقعیت داره/شما باور نمیکنید؟
اس ام اس های وری وری خوبی بود.ممنون که بهم سر زدین.عکسهای مصطفی زمانی هم خوب بود. من صداشونو دوست دارم.
بازم بیایییییییییییینا

نیروانا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.nirvanadelpak.blogfa.com

سلام خوبی علی جان

خوش به حال آدمهای عاشق

سه شنبه ها (یاسمن و مصطفی) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://calflove.mihanblog.com

سلام آقا علی
ممنون اومدید پیش ما
پستاتون رو کامل خوندم و نگاه کردم
فوتوشاپ عکستون عالی بود
خوشم اومدم
ممنون از اس ام اس ها

آیسان یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://khalehreezeh.blogfa.com

سلام عزیزم
پیدات نی
خب
آپم با
چگونه تر شی نندازمون

نازنین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://marhameeshgh.blogfa.com

آپم با یک شکست عشقی زیبا.

خدیجه یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.deltangekhoda.blogfa.com

سلام بی وفا...........

خوبی؟؟؟؟نیستی!!!!!!!؟هستی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!کجایی؟؟!!!!!!

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست .



شاخه گل تنها یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://parandeh-ashegh.mihanblog.com

سلام.
خوبید؟ چه خبرت؟
اومدم بگم که آپم بیایییییییییییییییین منتظرتونم.

نیروانا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.nirvanadelpak.blogfa.com

سلام
خوبی علی جان

khadijeh دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

!!!!!I am sad...because i am leaving my web

...I'll miss you...and I remember you and my other friends all the time

!!!!!!!!!!you're veryyyyyyyyyyy bivafa
.........I hope to see you again

bye

سونیا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://taki55.blogfa.com

___________$$$?$_______?$____??$$
___________?$$??$$$_____$?_____??$
___________$$____?$?_____$_____$$$
____________$_____$$$____?$____?$?
____________$?______?$$__$?____?$$$
_____________$$______$$$__$____?__$
_____________??_______$$$_?$______$
______________??______$$$?$_$$$$_$$
_______________$$$___$?$$____?$$_$$
_________________??$_$???$_______?$
__________________$$?$$?$________$$
___________________$??$___?$$?__$$$
_________________$$?______$$$$$__?$$
________________$$___________$$___$$
_________________$__________$?____?$$
__________________$______$$__$$___$??$
_________________$$$____$$$________???$$
_______________?$?$$_____$$$_$?$_____$?$$
_____________$$$$$$______?$_$?________$$$
_____________$$__$???_ ________________$$$
_____________$$$$$$$___$______________$$
_____________?$$?$$____$$$__________$?$?
______________$$?__?___$$$_________$?$
_________________$??$$$$?$_______$?$$$
____________________?$$$$$$_$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$
_________________$?_$???$________$_??
________________$$$____?$________$$_$$
______________$$?$___$?$_________?$__$$
______________$$____$$$$_________??___$$
_____________?$$_____$?$?______$$?$___?$
_____________$$________?$?____$$?_____$$
_____________?$$________$?____$?_____$$
_______$?$$$__$$?$$______$?___$?$__$?$$
__$__$_$$_$$$$$_$??$__$_$$$$___$$$?$$$
__$$_____$$?$_____$___??$$$$___?$$?
_$$$___$$$$______$_____$$?_______??$
_?$____$$$________$$___________?$$?$$$
______?$$_________?$__________$$?__$$$$
?$____$$?_________$$?_________$$$___$$$
_?$__$$$$__________$$________$??____$$$
$$___$$$____________$$______???_____$$$
__?___?$$____ _______??_____$$$_____$$$?
__?$$__$$___________??___$$$?$____$$$$
____?$_$$__________$$$__?$$?_____?$$$
________$$_________??_$$$$$__$$?$$$$$$$
_________$$_______$$$$$??____???$_____$$?$
_______$$$______$$$____????$$_________$__$?
_______$?_______?$_______$$$$$??$$____$?$?$

علی یاسر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.ali-yaser.blogsky.com

با سلام
علی جان شما در سایت مزار کلیپ لینک شدید حالا نوبت شماست.
و راستی من به شما آدرس بنر خود را میفرستم تا در وبلاگتون قرار بدید.
علی یارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد