موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

موضوعات کار آمد برای همه

مطالبی مانند(اس ام اس.داستان. تصویر.موزیک و برنامه)

(جوک و اس ام اس)

جوک و اس ام اس عاشقانه در ادامه مطلب حتمآ بخونید.


(ترکه داشته با خرش شطرنج بازی میکرده.یکی رد میشه میگه بهه عج خر باهوشی 

ترکه میگه زیادم باهوش نیست یک یک مساوی هستیم)

 

>>.دوستت دارم و دوستت خواهم داشت تا بدانی دوستت داشتن چیست


>>.اگه دوسم داری پیشم ببمون اما اگه دوسم نداری برو ولی عذابم ندهچون نبودن و سوختن بهتر از بودن نابود شدنه


>>.عشق هفت شهر است.سهر 1 آشنایی.شهر 2 دلربایی.شهر 3 محبت.شهر 4 دوستت داشتن شهر 5 نفرت.شهر 6 خیانت.شهر هفت جـــدایی


>>.هر دو چشمان تو دنیا من است.گر نبینم تو را یادت نگهدار من است.


>>.چشمانت را ورق بزن شاید در گوشه از آن مرا به یاد گار کشیده باشی.


>>.تنهای صدای قلب تو حرمت خون منه.کاشکی بونی خواستن تو به قیمت جون منه.


>>.کاش بدونی دوستت دارم به جز تو عشقی ندارم.کاش بدونی به یاد تو چشمامو رو هم میزارم.


>>.شعله ی محبت را مبادا خاموش کنی دوریت عادت بشه مارو فراموش کنی


>>.بزرگترین آرزویم این است که کوچکترین آرزویت باشم ( دوستت دارم )


>>.دارم از تو می نویسم که نگی دوست ندارم، از تو که با یه نگاهت زیرورو شد روزگارم، دارم از تو مینویسم


>>.سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چی پا بر جاست.سلام بر روی ما تو عزیز دل سلام از ماست.


(جــــــوک)


>>.حیف نون میره کتاب خونه داد میزنه یه ساندویچ بدین با سس اضافه.آقاهه بهش میگه آقا!اینجا کتاب خونه است.حیف نون میگه ببخشید....بعد یواش در گوش آقاهه میگه یه ساندویچ بدین با سس اضافه.


>>.خره میره تو جنگل داد میزنه میگه من شیر میخورم پلنگ میخورم خرس میخورم...یه هو یه شیر نعره میکشه خر میگه گاهی هم گوی زیادی میخورم.


>>.لره جلو بچهاش میگوزه همه بچهاش میزنن زیر خنده لره چشاششو آب میگیره...میگه خدایا این خوشی از خونوادم نگیر.


>>.ترکه داشته با خرش شطرنج بازی میکرده یه مرده رد میشه میگه عجب خر باهوشی...ترکه میگه زیادم باهوش نیست یک یک مساوی هستیم.


>>.یه خانومی میره دکتر میگه این سنیه چپم این غت درد میکنه که دلم میخاد بکنم بندازمش جلو گربه ها دوکتوره میگه میو میو میو ....


>>.یه ترک یه تهرانی با یه قزوینی با یه شتر بو گندو شرط میبندند.شرطه اینه که هر کی تونست یه روز با این شتره تو طویله بمونه جایزه داره.تهرانیه میگه من میتونم.میره تو بعد از یه ساعت میاد بیرون تلاب میافته زمین.قزوینیه میره تو بعد از بیست دقیقه میاد بیرون تلاب میافته زمین.ترکه میره تو بعد از 10 دقیقه شتره میاد بیرون تلاب می افته زمین.




نظرات 2 + ارسال نظر
ستایشم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://m00543.blogfa.cm

سلام علی جان .... خوبی ... واقعا که این جوک ها ادمو می خندونه ... لا اقل من که خندیدم ... و اینکه اس ام اس های عاشقانت خیلی قشنگه ... فکر کنم خیلی زحمت کشیدی ... وبلاگ جالبی دست و پا کردی ... باور کن ........-

*************************************************همیشه موفق باشی .........................................

به امید موفقیت بیشترت..................

mahdi جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

bashe man moshkeli nadarm ba link ama mano ba esm har chi link kon bad man shoma ro ba che esmi link konam ino khodet bayad bego

سلام منو به اسم( چیزهای کار آمد برای آدم های کار آمد)لینک کن من شما رو لینک میکنم.....موفق باشید به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد